Ümit Özdağ: “Artık Vatandaş Ormanı Koruyor, Devlet Tahrip Ediyor”
Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, orman koruma konusundaki çarpıcı açıklamalarıyla dikkat çekti. Özdağ, “Eskiden devlet, vatandaşı ormandan korurdu. Ancak günümüzde vatandaş, devletten ormanı korumak zorunda kalıyor. Doğayı tahrip edenler vatandaş değil, doğayı koruma görevi olan hükümetin aldığı kararlarla bu duruma sebep oluyor” ifadelerini kullandı. Özdağ, madencilik faaliyetlerinin çevreye zarar verdiğine dikkat çekerek, Türkiye'de doğayı tehdit eden yöntemlerin, sahip olunmayan ülkelerde yasak olduğunu vurguladı. "İliç'te çevreyi zehirliyorlar, Kayseri Develi'de doğayı tahrip ediyorlar. Bu tür uygulamalar Kanada gibi ülkelerde yasak ve cezalandırılıyor. Ancak Türkiye’de bu duruma göz yumuluyor" dedi. Doğaya düşmanca yaklaşan bir siyasi zihniyetin Türkiye'yi yönettiğini söyleyen Özdağ, "Ülkemizde anayasaya…




